KUNDESERVICE

Ofte stillede spørgsmål


Hvad er jeres handelsbetingelser?

Se venligst vores handelsbetingelser for alt det juridiske vedrørende køb hos os.

Er jeres solbriller ægte?

Ja. Vi har en autoriseret indkøber for hver eneste af de mærker vi sælger. Vi køber alle vores produkter direkte fra leverandørerne. Vi er autoriseret forhandler og på visse af de store mærkers hjemmesider, som f.eks Ray-Ban og Oakley, er vi listet som godkendt forhandler af deres varer. Det er vores gode forhold til leverandørerne, som gør os i stand til at give dig de bedste mærker på markedet til en fantastisk pris.

Vi har desuden en fysisk butik i England. Alle produkter leveres med en garanti (et eller to år afhængigt af mærket). Vi har intet at skjule, og vi sidder klar til at hjælpe med ethvert spørgsmål du måtte have.

Hvor sender I fra?

Sunglasses Shop er et engelsk firma, så alle vores solbriller sendes fra England. Da al vores handel foregår indenfor EU kommer der ingen toldafgifter på, og vores leveringstid på ordrer over £80 (DKK efter aktuel kurs) er kun 3-5 dage til Danmark. For ordrer under £80 er leveringstiden 1-2 uger.

Hvad er jeres regler for returnering?

Vi tilbyder 30 dages returret, så du har ret til at beholde solbrillerne i 30 dage efter modtagelsen inden de returneres. I henhold til Engelsk lovgivning (Distance Selling Regulations 2000) har du ret til at annullere ordren indenfor 7 dage efter modtagelsen. Denne periode starter fra dagen efter den dag, du har modtaget varen. Varen skal returneres i samme stand, som du modtog den og med etui, æske og al tilbehør inkluderet.

Hvis du ønsker at annullere en ordre er det nemmeste at sende en email til dk@sunglassesshop.com. Vi accepterer dog også annullering pr. telefon.

Er betaling sikker?

Ja, meget sikker. Vi benytter faktisk den bedste online sikkerhed, der findes, nemlig Thawte. Alle dine oplysninger er krypteret ved hjælp af den bedste SSL 256-bit sikkerhedskryptering på hvert eneste trin i ordreprocessen. Derudover ser vi aldrig dine kortoplysninger, så du kan være sikker på, at dine indtastede oplysninger aldrig bliver delt med nogen andre. Ikke engang os. Hold øje med "https://" i web browseren og kig efter hængelås-symbolet ved websidens adresse, som indikerer sidens sikkerhed. Du kan roligt shoppe hos os.

Hvordan kan jeg vide om solbrillerne er på lager?

Vi har alle vores online produkter på lager, hvilket betyder, at vi kan sende din ordre samme dag, som du bestiller. Vores hjemmeside viser om den vare, du ønsker er på lager og klar til at blive sendt. Hvis en vare er udsolgt vil du få besked om dette inden ordren gennemføres.

Bliver mine personlige oplysninger givet videre?

Dine oplysninger bliver ikke videregivet, og vi har ingen adgang til nogen betalingsoplysninger, bortset fra ordrens værdi og din opgivne adresse. Vi er en del af MyOptique Group, som består af flere optikere og brilleforhandlere, og vi vil af og til tilbyde dig services fra vores andre brands. Du kan til enhver tid framelde dig disse beskeder.  Klik her for at læse mere om hvordan vi behandler dine oplysninger.

Har I modtaget min returnering?

Vi bestræber os på at behandle alle ombytninger or refunderinger samme dag som vi modtager varer retur, så tjek din konto for at se om dine penge er blevet refunderet. Du modtager en email så snart din ombytningsvare er blevet afsendt. Hvis du synes der er gået længere end du havde forventet, så kontakt os endelig via dk@sunglassesshop.com eller tlf. 89 88 51 52, så sidder vi klar til at hjælpe.

Får jeg alle mine penge tilbage?

Vi opkræver ingen gebyrer ved returnering. Dog skal du selv dække returfragten, med mindre der er tale om en defekt eller forkert vare, som vi har leveret. Din refundering vil blive behandlet indenfor syv dage efter modtagelsen.

Hvilken størrelse skal jeg vælge?

Vi har mange forskellige modeller og den rigtige størrelse til dig afhænger af dine individuelle behov. De fleste kunder passer som regel en størrelse medium, når der er tre muligheder, men du er velkommen til at kontakte os, hvis du har flere spørgsmål.

Jeg skal købe solbriller til en anden. Hvad skal jeg vælge?

Solbriller er en populær gaveidé og vores 30 dages returret gør det nemmere at købe solbrillegaver hos os. Vi kan give råd og vejledning, som kan hjælpe dig til at vælge den rigtige model, hvad enten det er til en gave eller til sport eller til en speciel lejlighed. Kontakt os og tal med en af vores kundeservicemedarbejdere, som sidder klar til at hjælpe dig. Du kan også finde information på vores hjemmeside om ansigtstyper og solbriller til forskellige lejligheder i vores solbrilleguide.

Tjekker I varerne inden de bliver sendt?

Vi tjekker altid alle vores solbriller inden de forlader os. Vores medarbejdere tjekker glas, hængsler, stænger osv. for at sikre, at kun perfekte solbriller bliver sendt ud til vores kunder.

Hvor er min ordre?

Alle order til en værdi over £80 (DKK efter aktuel kurs) sendes via UPS. Så snart din ordre er blevet sendt, sender vi dig et trackingnummer, så du kan spore din pakke online på www.ups.com. Levering til Danmark tager 3-5 dage og der skal gives underskrift ved levering. Hvis din ordres værdi er under £80, vil den blive sendt via almindelig post uden sporingsnummer, og leveringstiden er 1-2 uger. Somme tider kan der dog gå længere tid. Hvis varen ikke er dukket op efter 25 hverdage efter afsendelse vil den blive betragtet som bortkommet, og vi vil derfor refundere eller gensende pakken.

Hvad gør jeg, hvis jeg opdager en fejl på min vare?

Vi håber ikke, at en eneste defekt vare slipper igennem vores nåleøje - vi bestræber os på at sende alle varer ud i perfekt stand. Skulle det mod forventning ske, at der er en fejl på din vare, er du mere end velkommen til at kontakte os på dk@sunglassesshop.com eller give os et ring på 89 88 51 52, så vi kan få arrangeret en ombytning hurtigst muligt.

Har I en butik?

Vi har desværre ingen fysisk butik i Danmark på nuværende tidspunkt. Sunglasses Shop har dog altid gerne villet være synlig i gadebilledet, så da vores online forretning var blevet etableret, åbnede vi straks vores første lokale butik i Leigh on Sea i England. Her er du altid velkommen til at kigge forbi, hvis du skulle være på de kanter. Ellers er vores hjemmeside online 24 timer i døgnet. Og fortvivl ikke hvis dine solbriller ikke passer - det er nemt at returnere, og vi skal nok hjælpe dig med at finde et par i den rigtige størrelse.